Všeobecné informace

Ať nás kontaktujete telefonicky nebo emailem, vždy rádi odpovíme na Vaše dotazy. Tuto sekci jsme věnovali vybraným otázkám, které se nejčastěji ze strany našich klientů opakují. Rozhodně si zaslouží místo na našem webu se stručnou odpovědi, která Vám nastíní, jak naše služby probíhají a to od samotné poptávky, až po konečnou realizaci.

Co potřebujete vědět?

Pro vypracovaní kalkulace je potřeba znát několik základních údajů, jako je termín akce, adresa místa konání, přibližný počet osob, časový rozsah služeb, případně Vaše další přání.

Více informací

Co potřebujete vědět?

Jak Vaše služby rezervovat?

Naše služby je možné závazně rezervovat jediným způsobem a to uhrazením rezervačního poplatku. Předběžná blokace termínu se standardně drží po dobu sedmi dní.

Více informací

Jak Vaše služby rezervovat?

Je potřeba uhradit zálohu?

Ano, při potvrzení rezervace od nás obdržíte zálohovou fakturu na 1.000,-Kč. Zálohu je možné zaplatit převodem na účet a po dohodě také v hotovosti na osobní schůzce.

Více informací

Je potřeba uhradit zálohu?

Podepisuje se nějaká smlouva?

Při závazné objednávce a upřesnění všech detailů od nás vždy dostanete objednávkový formulář s razítkem a podpisem, který obsahuje kompletní domluvené informace o rozsahu služeb.

Více informací

Podepisuje se nějaká smlouva?

Je možné Vás slyšet?

Ano, ale protože je většina našich zakázek soukromá, je třeba se přijít podívat na naše vystoupení, které jsou veřejnosti přístupné a ty jsou bohužel v omezeném množství.

Více informací

Je možné Vás slyšet?